Friday, April 20, 2012

MENYEPI

Lame da xupdate blog ..
huh ! almaklum laa kebelakangan ni agk bz ngn stdy..
assgmnt belambak n clss anjak smpai 5.30 ptg..
penat 2 mmg penat tp nk wt cmne ni laa life sowg pelajar kan?

byk sgt masalah yg dtg dlm hdup aku skg..berbagai bagai smpai xt'tanggung..

dlm stiap entry aku msti ad sal die kn ?
sket rse sayang owg yg xde dsisi kte..
xtw nk xplain mcm mne..

yg aku ley simpulkan adlh die mmg bubah 100%
laen sgt2 dgn owg yg aku knl dlu

bersayang sayang kt fb..
post lagu kt wall awex kau..
*antara PERUBAHAN ketara psl kau

tme ngn aku dlu xde pn kau buat bnde2 cm ni..
klu post 2 jrg sgt laa bersayanh sayang cm kau buat skg..

klu lagu lak yg aku egt kau pena tuju 1 lagu je kt aku
*love u like a love song -selena gomez

nmpk sgt kau byk bubah kn ?
xpela skg jz aku perlu kautkan lgik hati aku tok adapt sume ni..

wlaupn kau xde da dlm idp aku tp aku still ad family n kengkawan aku yg xpena letey bg support kt aku


thnx 2 u guys !<3

No comments:

Post a Comment